Hoogtepunten uit 2018

Een heel bijzonder jaar, 10 jaar stichting PASpoort. Veel van jullie wisten dit misschien niet maar we zijn al heel wat jaren actief bezig in India. In deze blog een verslag van het bijzondere jaar.

Januari
Nieuwjaarsduik Kiwanis ten gunste Stichting Paspoort

Van februari tot juni
Bouw en renovatie van verschillende huisjes, aanleg septic tank (project gestart 2016/2017).
Bezoek aan alle projecten gebracht o.a aan het nieuwe huis van Soccorine, Reha en Rochelle. In 2015 heeft Peter dankzij onze donateurs het startsein kunnen geven voor hun nieuwe en veilige thuis. Extra speciaal om nu met Peter in onze gedachten het eindresultaat te kunnen zien. Trots op dit resultaat!

Mei
Reis naar India voor Summercamp. In mei zijn Paul en Joyce weer 2 weken in India geweest voor een educatief summercamp met de sponsorkinderen van Stichting PASpoort. Niet alleen deze kinderen hebben een geweldige tijd gehad, maar wat hebben wij ook een ontzettend leuke tijd met hun gehad. Dankbaar dat we dit hebben kunnen doen. En leuk dat we dit met jullie mochten delen.

November en december
Een van onze mooie projecten is de kerstactie die we dit jaar ook weer willen mogelijk maken met jullie. We maken er een extra feestelijke mand van. Na het succes van afgelopen hebben we weer heel veel arme gezinnen een kerstbijdrage geven en dit door middel van een gevulde kerstbox waar ze met het hele gezin van kunnen genieten.

Lydia en Jane, zijn al volop in de weer geweest er zijn al afspraken gemaakt met de lokale ondernemers die de rijst, kippen, en groentes gaan leveren voor de kerstmanden. 1 box = €10,00 = voor 1 gezin = 1 maand eten.

En we zijn zoals ieder jaar weer geëindigd met de Kerstmand-actie waar veel vrienden, familie, en kennissen weer een prachtige bijdrage aangegeven hebben. En heel bijzonder dit jaar kinderopvang Joepie De Poepie uit Hulst, zij hebben dit jaar hun kerkactie gekoppeld aan Stichting PASpoort waardoor we eveneens 144 kerstmanden konden schenken.

Vorige

Hoogtepunten uit 2019