Hoogtepunten uit 2017

In 2017 zijn coördinatoren Lydia en Jane volop in de weer geweest. Er is hard gewerkt aan de realisatie van ons tweede sanitatieproject en aan betere leefomstandigheden voor vele gezinnen. De bouw van het laatste huisje is bijna klaar.

Ook in december was het de kerstmand actie weer een groot succes en dit uiteraard dankzij jullie bijdragen! Omdat de actie elk jaar weer een hele operatie is wordt er door Lydia op voorhand altijd een planning gemaakt welke ze met ons doorspreekt. Om een inzicht te geven in hoe dit allemaal in z’n werk gaat vinden we het leuk om jullie mee te laten kijken in de voorbereiding en kun je de planning van afgelopen december hieronder lezen en posten we ook een aantal foto’s:

24 december 2017

We openen het PAShouse om 8.00 uur en beginnen met het eerste dankgebed. Dan om 9.00 uur verzamelen we iedereen en bidden voor Peter. We bidden ook voor een goede gezondheid en voorspoed voor de familie Ultee en een stem van dank aan onze vele gulle weldoeners.

Stichting PASpoort is in 2008 opgericht door Peter en Emy Ultee, samen met hun dochter Joyce en zoon Pascal. Op 7 februari hebben Emy, Joyce en Pascal met pijn in het hart afscheid van Peter moeten nemen. Zijn dromen zullen we niet vergeten en het mooie werk in India zetten wij natuurlijk voort.

Dan beginnen we met het uitdelen van de pakketten en na 10.00 uur rijden we naar Mardol en verre dorpen, naar de zieken en de ouderen. Later naar Betalbatim. Er zijn enkele families die erg arm zijn. Dan naar Margoa omdat sommige gezinnen van ver komen.

De poorten van het PAShouse blijven open tot 21.00 uur en als de laatste mand is uitgedeeld gaan we naar huis en genieten van onze kerstavond.

Hoogtepunten uit 2018

Hoogtepunten uit 2016